Alla inlägg under september 2012

Av Sanna - 29 september 2012 20:05

Hej hej! Jag ber som mycket om urkäkt för att jag inte har gjort några inlägg på ett tag men jag har haft det så stässigt! Och tyvärr kan jag inte uppdatera bloggen i veckorna för att,som sagt,jag har saker att göra! Så jag får tyvärr bara blogga på helgerna! <3 Jag hoppas att det är okaj! Annars får ni gärna säga  till!

Men i går var jag på bokmässan o jag hade jättekul!


SES

Av Sanna - 23 september 2012 14:21

Hej hej!

Nu äntligen kommer en bild!....................................




Och här är den:   Hihi,Jag tycker den här bilden är såååå söt!  

Men snälla ni,tro inte att jag är värsta Hello Kitty fanet nu! För det är jag inte!

Jaa,nu vet jag inte vad jag ska berätta men jag ska fundera en liten stund!  




 




Nu har jag funderat klart!  Jag ska prata om Måndagen i morgon!

I morgon är det skola(som vanligt) Vad händer mer? Jo jag ska med en kompis efter skolan o sen ska jag vell typ bara äta o sova o sedan börjar Tisdagen!






Nu måste jag avsluta!

SES  


Av Sanna - 21 september 2012 21:25

Hej hej! Nu sitter jag o fredagsmyser med min familj!

Men jag tänkte att jag kunde blogga lite än då!

I dag har det varit skola som vanligt o ja sen har jag inte gjort mer så det fanns vist inte så mycket att berätta om(oj då)! Jaja,då får vi väll prata om något annat! Jo som ni säkert redan vet så blir jag jätteglad om ni kommer med komentarer eller fråger! Men jag vill inte ha tråkiga komentarer(t.ex Vilken ful blogg dun har)för då får ni gärna hålla det för er själva! Kom gärna med tips på roliga bilder också!

Nu vet jag vad jag ska blogga om! I skolan läser vi om Finland o då ska man lära sig lite av språket! Så jag ska kunna lite finska när jag är klar med arbetet!

Några finska ord:

Svenska:       Finska:

Hej              Moi

Tack            Kiitos

Mat             Ruota



Det var några finska ord! Det kanske kommer mer sedan men det är bara kanske!(källa:Google)

Jaja  nu vet jag inte längre vad jag ska skriva om så jag tror jag tar o avslutar nu!

SES

Av Sanna - 19 september 2012 16:19

FÖRLÅT!  Jag ber sååååååååå mycket om urkält!

Jag vet att det kanske inte är så kul att följa en blogg som aldrig har nya inlägg men jag ber er,snälla forset med att följa denna bloggen! För det betyder allt!

Jag blir såå himla glad om ni vill fortsetta med att följa bloggen! Jag kan tyvärr inte lova att jag ska bättra mig(även om jag vill) för jag har väldigt mycket i veckorna(läxor,sporten o mina instrument)o jag kommer hem sent nästan varje kväll!

Hoppas ni kan förstå mig!   För även om jag värkligen vill kan jag inte alltid!


Men aa,Igår hade vi trekamp i min skola! Det var jätte kul o jag vann guld i min klass!

Tyvärr vann inte våran klass staffet pinnen men det gjorde vi ju förra året så det kanske är varanan! Vem vet!  

Nu måste jag avsluta! SES  

Av Sanna - 12 september 2012 14:54

   Snälla hjälp mig!! Jag vet inte hur jag ska göra!! Min kompis är typ sur på mig o det vet jag varför men jag vill inte att hon ska vara det! jag har sagt förlåt men hon bara skiter i mig! Snälla det måste väll finnas någon därute som kan hjälpa mig   Blir galen snart!

Som ni kanske förstår så är jag inte på det bästa humöret i dag så det blir tyvärr inga bilder!

Men ska försöka mitt dåliga humör till i morgon så då får vi hoppas att det blir en bild!

Om det är något som ni undrar över eller är i en sition som jag så får ni gärna höra av er till mig! Jag kanske kan hjälpa er! Men bara så ni vet: jag kan inte hjälpa mig själv! Ensak till(Nej men det är den sista saken som handlar om detta): Ni får gärna tipsa vänner eller bekanta om denna bloggen!


Nu ska vi inte vara ledsna,eller jag ska inte göra er ledsna i ordnördan  

Så nu ska vi prata om något roligt! I dag har jag o min klass tagit klassfoto! Jag vet inte hur jag blev men det var kul i alla fall!

Men a,nu måste jag avsluta för mamma ropar på mig

SES

Av Sanna - 11 september 2012 16:08

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatatering men jg har varit så trött på sistånde!

Ska försöka förbettra bloggningen lite så det kanske blir lite roligare att följa min blogg!

Ha det så bra! SES

Av Sanna - 11 september 2012 16:08

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatatering men jg har varit så trött på sistånde!

Ska försöka förbettra bloggningen lite så det kanske blir lite roligare att följa min blogg!

Ha det så bra! SES

Av Sanna - 7 september 2012 21:20

Hej hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu men vi i våran klass har gått en vandring som kallas hyssnaleden!

liten bild:   kul va?

SES<3

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards