Alla inlägg under november 2013

Av Sanna - 30 november 2013 09:58

I dag ska vi sätta upp advents- jul sakerna. I går köpte jag massa julklappar så nu är det oxå avklarat. Längtar as mkt till julafton! Gör ni?

Ha det så gött.

Ses!

Av Sanna - 28 november 2013 21:17

I dg spelade vi baskettuneringen. Det gick inte så bra. Vi förlorade alla matcher men det va rätt så skoj ändå. Jag träffade massa andra personer som jag känner oxå så det va skoj! Men för killarna i våran klass gick det lite bättre o killarna i 5:an kom på tredje plats. Så det var skoj!

I mon ska jag o Amy o shoppa lite julklappar mm. Tänkte att jg ska göra en haul som har arit lite förfrågat. Så ni får nog se vad jg köpte lite senare;) men kommer tyvärr inte visa julklapparna för det blir ju nt så bra om ngn av de som ska få julklapparna tittar till min blogg... Men ja... Hoppas ni har haft en bra dag!

Ses!

Av Sanna - 27 november 2013 21:39

Hej! I mon ska jag spela en baskettunering med min klass. Fast vi spelar bah med tjejer o killarna spelar bah mot killar. Vi har kvalat för att komma med men då var jag inte med eftersom jag var i London. Men i alla fall så är hg as taggad o massa andra kompisar kommer vara där som jag känner genom ishockeyn. Är lite pirrig o hoppas att det går bra. Jag vet nt hur länge vi ska va där men vi ska i alla fall va där tills efter lunch;)

Dagens outfit:
Linne: Ullared
Tjocktröja: Hollister
Jeans: Gina
Snebena+ mascara!


As taggad för i mon!

Av Sanna - 26 november 2013 07:45

Gäsp! Är dunder trött i dag. Hoppas det blir bättre sen på dagen.

Tröja- stadium
Byxor- Gina
Lite mascara o utsläppt hår;)
Humör- förväntansfull!

Av Sanna - 25 november 2013 20:14

..elr nt. Men det känns så! Jag har pluggat ihjäl mig, o det är bah måndag! Ska skriva en artikel på engelska till torsdag! Fattar ni hur svårt det är?! Haha.. As svårt!! Fredag: no o so prov! Längtar tills veckan är slut!

Min fina gubbe på bilden;)

Av Sanna - 23 november 2013 17:14

Just nu kan jag inte göra så mycket, men i framtiden SKA jag göra något. Jag ska vara en del! Jag ska hjälpa till så att alla människor får vatten och mat o så att vissa människor slipper att bo på gatorna. Mest tänker jag själv på barn eftersom jag själv är ett. Tänk på hur bra vi har det här i Sverige. Tänk om alla människor kunde ha det så!! Det hade varit underbart! Men nu är det inte så, o det vill jag ha ändring på! Jag vill att alla barn ska känna sig fria, att alla barn ska kunna leka o känna känslan som finns när man har klarat något. Jag vill att alla barn ska få vara sig själv och INGET barn ska vara ute i krig. Det är de vuxnas jobb. Det är la de vuxna som ska ta hand om landet o barnen. Inte barnen!!!!! Alla barn ska kunna ha en chans att ha en framtid, att känna sig fri, kunna leka, ha mat o vatten och kunna få en utbildning. Det är detta jag o många andra kämpar för. Just nu kan jag som sagt inte göra så mycket mer än att skänka pengar. Men det hjälper det oxå! I framtiden vill jag hälsa på barn som inte har samma uppväxt som jag har haft o betala för det barnets familj osv. Det är min dröm! Jag vill kunna hjälpa minst 5 barn innan jag dör med att få ett bra liv o hjälpa deras familjer.


Så nu vet ni vad jag kommer sussla med i fratiden, hoppas att det är någon som har samma tankar som jag.


Ha det så bra o kom ihåg, 20 kronor hjälper till mycket. Här får man en glass men där borta kanman få en hel måltid!! Så snälla, hjälp oss att rädd barn!


Tack<3

Av Sanna - 21 november 2013 21:31

Nu har jg fått min vinterkänsla. Nu när snön har kommit o när mörkret har tagit över så passar det ju bra! Har invigt mina nya vinterskor i dag! O mössan o vantar åkte på oxå.

I dag har det varit en dag med många intressanta saker på. Vi börjar med det korta. I dag har jag haft utvecklingsamtal o jag är jättenöjd! Tror att jag kanske kan nå mina mål om jag fortsätter så här o lite till;) men det gick jättebra o lite beröm skadar ju aldrig. Till det lite mer komplicerade. I dag så lyssnade vi på en ungdomsutvecklare som pratade om nätmobbning mm. O då frågade han hur många som hade Facebook. Mer än halva klassen räckte upp handen. Jag tycker det är lite sjukt. Varför ska man ha Facebook når man år ett barn. Vad ska man ha det till? Klarar man sig inte med att prata irl. Tänk på all nätmobbning på tex Facebook. Jag har INTE Facebook o jag klarar mig utmärkt! Det här är min åsikt. Jag lyssnar självklart på era oxå.

Ha en fortsatt bra dg. Ses!

Måste kunna denna tills på onsdag
^
|

Av Sanna - 20 november 2013 21:05

Det vet jag inte.. Men jag vet att jag har klarat det! För i dag har det varit precis en sådan dag som jag bara ville sova på! Men nu ska jag sova på riktigt o så får vi hålla tummarna för att det inte blir en till sova-dag i mon;)

Jag behöver lite hjälp, jag ska skriva en artikel på engelska. Men jg kommer inte på vad den ska handla om!!! Det måste kunna hända!

Lycka till med era liv så ska jag försöka hjälpa er på vägen;)

Ses!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards