Alla inlägg under januari 2014

Av Sanna - 29 januari 2014 20:48

Hej!

I morgon bär det av till Branäs där vi ska åka skidor. Men det finns bara ett litet problem. Jag är förkyld o har ont i halsen, huvudet o har feber. Men vi får hoppas på att det blir bättre o på vägen upp kan jag ju sova hela vägen om jag vill. Ska bara köpa lite mer Alvedon så blir det nog bra. Man ska vara optimistisk! Haha;)
Jag kommer såklart blogga, bara jag har internet. Så om det inte kommer upp några inlägg så vet ni att jag nt har nått internet.

Hoppas ni har det bra o att ni inte också är förkylda.
Puss o kram

Av Sanna - 28 januari 2014 21:54

Hej!

I dag efter träningen fick jag ont i huvudet. Nu har jag både ont i huvudet, fryser, har ont i halsen o kan ha feber. Tänk hur snabbt en förkylning utvecklas. Det tog typ bara 30 min! Det värsta är att vi , som ni säkert vet, ska åka skidsemestern på torsdag. Så jag måste vara frisk då! Jag ksk alltid blir sjuk när vi ska på skidsemestrar för förra året var jag oxå sjuk.

Hoppas ni mår bra;)
Puss o kram

Av Sanna - 27 januari 2014 21:03

Bara jag som tycker jag var söt i 4:an?? Haha;)

Av Sanna - 27 januari 2014 20:57

Hej!

I min skolan är det dags att välja språk nu. Vi får välja på tyska, spanska o franska. Jag har länge varit rätt så säker på att jag ska välja franska o nu har jag gjort det på riktigt! Känns bra o roligt o folk som jg känner o som har franska, säger att det även är en bra lärare. Känner mig nöjd med mitt val o det är skönt att det nt är påverkat av ngn annan person. När får ni välja språk eller när fick ni?

Hoppa ni får en underbar fortsatt trevlig måndags kväll.
Själv ska jag ta att sova snart eftersom jag måste vila. Vet inte men jag har varit väääääääldigt trött nu, under en längre tid.

Puss o kram

Av Sanna - 25 januari 2014 20:54

Hej!

I dag har jag sålt kakor till min klass klassresa tsm med ngr från min klass! Vi fick i hop 1250 kr. Bra jobbat!!

I morgon ska jag städa o packa lite till skidresan!
Men först ska jag titta klart på " det största äventyret" o sedan ett eller två avsnitt av paradise hotel;)

Ha det så bra!

Av Sanna - 24 januari 2014 22:45

Hej!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på länge! Förlåt för detta men jag har bakat hela veckan känns det som;) nä, men i mon ska jag stå o sälja kakor med ngr i min klass till våran klassresa. O då måste vi baka. Så det har jag gjort! Men efter i mon är det avklarat o behövs inte tänkas på mer;)

Men nu till något annat. I detta inlägget tänkte jag göra en lista på fem saker som jag säger nej till o fem saker jag säger ja till.

- jag ska spela finalen i gp pucken, JA!
-Jag hade sagt JA, om ngn kompis hade frågat om jag ville följa med o shoppa
-vi ska åka på skidsemester nästa vecka, JA!
- jag säger JA till alla grönsaker!
- jag säger JA om ngn kompis frågar om jag kan hjälpa dem med läxan

-jag säger NEJ om jag inte vill göra ngt som mina kompisr vill att jag ska göra
- jag säger NEJ om ngn jag inte känner frågar om jag vill följa med de hem
-jag ska stå o sälja kakor i typ 7 minus grader, NEJ!
-jag måste städa mitt rum, NEJ!
- jag måste plugga, NEJ!


Ha det så bra:)

Av Sanna - 21 januari 2014 21:04

Detta är något som både är viktigt o bra!

Av Sanna - 21 januari 2014 21:03

...flingor är enormt gott! Speciellt SPECIAL K från kellogg's! Jag skulle kunna leva på flingor ä! Det är sååååååå gott!
Så om ni inte redan äter flingor, börja ät det!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards