Alla inlägg under april 2014

Av Sanna - 30 april 2014 23:45

Kolla in låten" ÄLSKA MIG"!!
Den är grymt bra, kan nästan hela låten utantill;)

Av Sanna - 30 april 2014 23:42

Tjenare!

Idag är det Valborg! Eller ja.. Den här dagen är ju nästan slut. Om typ en halv timme. Men ni som fortfarande är uppe vill jag önska en fortsatt trevlig Valborg. O alla som redan sover o som ser detta inlägget senare, hoppas jag har haft en jättebra Valborg!

Själv har jag firat med några bekanta. Firar egentligen inte Valborg så mycket. Brukar bara träffas o hitta på roliga saker tillsammans. En i den bekanta familjen till våran familj( haha) gå i min klass. Så han o jag gick till brasan där jag bor o var med massa andra klasskompisar som oxå var där:) riktigt mysigt;) haha

Kommentera hur ni har firat!!

Puss o kram

Av Sanna - 29 april 2014 14:49

Vart är du?? Varför har du försvunnit?

Jag har just nu tappat min inspiration o mina idéer på vad jag ska skriva om här på bloggen. Så jag försöker leta upp den igen, o då kommer det även att bli mer inlägg här. Tills dess blir det färre inlägg med ointressanta ämnen.

Puss o kram

Av Sanna - 27 april 2014 21:21

Hej!

Nu är helgen slut o en ny vecka börjar. Är så taggad för vi går bara i skolan i 3 dagar för sen är det första maj o en klämdag:)
Min vecka ser ut såhär:

Måndag: skola, fotboll
Tisdag: skola, piano...
Onsdag: skola, fira Valborg hos en kompis, gitarr
Torsdag: ledig från skolan, vet nt riktigt vad jag ska göra då
Fredag: -||-
Lördag: fotbollsmatch
Söndag: ingen aning
Hur ser eran vecka ut??

Pappa sa att det skulle bli minus 1 o snö nästa tisdag, alltså inte den som kommer nu efter måndagen i morgon. Utan nästa tisdag... Såååååå tråkigt!!!!

Hoppas ni har det bra

Puss o kram

Av Sanna - 27 april 2014 11:48

Av Sanna - 27 april 2014 08:30

Av Sanna - 26 april 2014 23:10

Hej!

I dag har jag tillbringat nästan hela min dag med Fanny o Eskil! Det har varit skit skoj;) vi har gjort massa saker. Men nu ska jag o Fanny sova o sen i mon ska vi shoppa shorts;) det ska bli as nice! Sen ska vi bada med Eskil o titta på när killarna spelat match. Uppdaterar mer i mon!

God natt;)

BILDER FRÅN DAGEN;)

Av Sanna - 25 april 2014 19:15

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards