Alla inlägg under februari 2013

Av Sanna - 9 februari 2013 11:29

Hej hej!

Nu,äntligen har jag sportlov!  

Det är såååååå skönt.

Här kommer en lista på saker jag ska göra på sportlovet:

1.Fira alla hjärtans dag

2.Gå på bio

3.Sova

4.Träna

5.Slappa

6.Vara med kompisar

7.emmm vet inte!  


Jag hade att mitt inlägg idag skulle handla lite om alla hjärtans dag!


Så här ska jag fira:

Jag ska bjuda hem mina alra bästa kompisar till mig och sen ska vi baka hjärtmuffins och prata om killar och lite sådant. Hihi.


Ni får gärna skriva i kommentrerna eller något sånt och berätta var och hur ni ska fira. Dem som inte har kommit på hur dem ska fira kanske får ide'er då!


Men nu ska jag snart träffa en kompis!


SES

   


Av Sanna - 4 februari 2013 20:11

Hej hej!


Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har varit så trött dem senaste veckorna så nu tänkte jag att jag kanske kunde bli pigg om jag gick och la mig tidigt någon gång. :-)

I dag: Helt okej skoldag och vi har haft en vikare'e (hur stavas det) idag för våran "riktiga" lärare är på skidsemester. 

I mon: Skola igen och sedan ska jag träna!  

Hoppas att ni kom på vad jag skulle göra eller vad man ska säga. Men i förra inlägget skulle ni gissa vad jag skulle göra på lördagen. Svar: Jag skulle spela GP-pucken med mitt ishockeylag.


Nä,nu orkar jag inte skriva mer!


SES


Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards