Alla inlägg under mars 2014

Av Sanna - 31 mars 2014 21:16

Hej! Förlåt för dålig uppdatering igen. Jg vet inte varför det är så svårt. I bland går det bra inte o man har så mycket att göra.

Men i dag är det i alla fall MÅNDAG. Jag har gått runt o trott det var TISDAG i dag.. Aja, sån är jag. Denna måndagar har varit helt okej. I alla fall i skolan. Efter skolan följde jag med underbaraste Fanny hem o sedan var vi ett gäng hos henne. Eftermiddagen var as mysig. Däremot hann jag Inge plugga o städa mitt rum som jag lovar, så fick göra det nu istället. Men är äntligen klar o tänkte att jag skulle skriva lite här istället.

I morgon är det första april;) och jag hoppas ni vet vad det betyder. Så om någon säger att de tycker om er i morgon, eller något liknande. Kom i håg att det är 1 april i mon, det har nämligen hänt mig. En gång när jag typ gick i trean kom det fram en kille som jag tyckte om. O så fråga han o vi skulle bli ihop. Jag svara ju såklart ja eftersom jag inte tänkte på att det var 1 april:) så tänk efter.
HAR NI TÄNKT UT NÅGOT 1 APRIL SKÄMT? Kommentera gärna för jag suger på att komma på.
Våran klass ska ha vikare i morgon, där har skolan tänkt bra;) jag menar, de har nog inte tänt på att eleverna ska busa lite. I alla fall ska vi dra fram klockan o byta lite namn;)

Puss o kram;)

Av Sanna - 28 mars 2014 16:21

Jag känner mig så taggad!! Sitter o lyssnar på gyllene tiders " när vi två blir en". Ska snart till Amy o ska göra henne sällskap resten av dagen o på hennes lillasysters kalas i mon;) ska bli så roligt o känns så skönt att slippa alla killar o bara vara tjejer för ett tag! Tänk vad många tjejer som hade varit mycket gladare utan killar;)

Men nu är jag så taggad så nu kör jag bara! Allt är så bra. Jag är så lycklig. Vad ska man med killar till? Vackert väder o en tjej helg, kan det bli bättre?

Hoppas ni får en bra helg. Puss o kram

Av Sanna - 26 mars 2014 17:34

Hej !

I detta fina tips inlägg kommer jag att tipsa om en app. Den här spåren heter CHARACTERS o är väldigt bra om vill uttrycka dig genom symboler. Den finns på app store. Vet inte om den finns till android.

Av Sanna - 25 mars 2014 22:01

...är en av de värsta sakerna som finns! Speciellt när killen skriver att han inte tycker om en men att man fortfarande är vänner. O att han hade tänkt säga det öga mot öga fast vi träffas ju så sällan. O när man träffades bara så där förra veckan o ska träffas på torsdag samma vecka. Ja då träffas man ju så lite! Jag blir så arg! O ja, ni som undrar, det har hänt mig, faktiskt väldigt nära denna tid som jag skriver detta inlägget. Om ni även undrar varför jag sitter här o skriver om allt det här o får er på ett sämre humör. Ja då är det för att jag kände att jag måste prata med någon. Och eftersom jag egentligen ska sova snart, så kan jag inte prata med någon människa irl. Så jag får vell skriva här då;) hoppas att det är okej. Om ni nu tycker att det är tråkigt att läsa så kan ni ju alltid hoppa vidare till nästa inlägg.

Nu har jag nog fått ur mig allt.
Hoppas att ni inte blev allt för dystra. O förresten, om det ngn gång händer dig, prata med dina vänner. De hjälper dig med allt. O tänk såhär " vad hade hänt om jag inte hade en kille?" Det hade inte hänt någonting, du hade fortfara de varit du, snyga du. Du hade fortfarande haft kvar alla vänner o du hade levt på som vanligt, utan ngn kille som gör dig ledsen o som stör o bara ställer till med besvär.

Puss o kram:)

Av Sanna - 23 mars 2014 11:27

Hej!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat. Jag själv tycker det är hemskt. Det är ju en vecka sen jag uppdaterade.
Men jag lovar, jag har en förklaring. Den här veckan har varit helt sjuk. Jag har haft så många läxor o jag har haft så mycket att hålla reda på. O den här helgen har jag varit i Stockholm o spelat en hockey cup. Så jag har inte haft internet. Men vi vann i alla fall hela cupen.

I DAG kommer det inte att hända så mycket. Jag ska mest ta det lugnt l slappa eftersom jag kom hem 5 i morse. Enligt mig blir det en tuff dag.

VAD SKA NU GÖRA IDAG?? Kommentera!

Puss o kram

Av Sanna - 16 mars 2014 08:24

Hej på er!
Nu ligger jag i sängen o gör exakt ingenting. Förutom att skriva här o leva;) men annars gör jag ingenting;)

I dag blir inte en sån roligt dag. Det händer ingenting o jag måste verkligen plugga. Jag har prov i mon som ni kanske vet o jag kan det inte. Dum som jag var sköt jag upp pluggandet tills i dag... Så jag får vell skylla mig själv. Men det är vad jag ska göra i dag. Jag ska även få in så att jag o mamma kan plocka lite i gamla kläder som vi ska sälja på en barnloppis. Om jag hinner ska jag på något sätt städa mitt rum, hjälpa mamma med gardiner o hjälpa pappa med någon sak. Så även om det inte händer något speciellt i dag så har jag mycket att göra. Så det är vell bara att sätta i gång?! Men jag har inte orken o lusten. Men jag kanske får det när jag har ätit frukost. Vem vet?

Puss o kram:)

Av Sanna - 15 mars 2014 19:46

Tagga gladiatorerna!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards