Alla inlägg under december 2013

Av Sanna - 31 december 2013 22:40

Hur ser ni ut?

Av Sanna - 31 december 2013 15:02

Gott nytt år!!!!! Tänk i dag eller i morgon elr i kväll blir det ett nytt år! 2014!!! Hoppas ni är nöjda med 2013. Det är jag. Jag ser framemot 2014 o hoppas det blir ett grymt år! Hoppas inte ni det?
Jag vill tacka alla ni som har läst min blogg under året! Tusen tack till er! Ni har varit det som har gjort att jag fortsatt bloggat! En miljon tack!

Detta kanske blir det sista inlägget för i år så ta vara på det;) gott nytt år!!

Puss o kram! Alla som jag känner som läser detta inlägget ska veta att jag är tacksam att jg känner er o att ni betyder så mycket. Ni har en del av mitt liv! Ni påverkar mitt liv o det är jag j*ävligt glad över! Ni har bl.a hjälp mig igenom detta året! Tack. Älskar er!

TUSEN TACK!!!!! NI ÄR DE BÖSTA SOM FINNS I HELA VÄRLDEN!! JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT ALLA NI SOM LÄSER MIN BLOGG FINNS PÅ DENNA JORD!

Av Sanna - 29 december 2013 20:28

Hej!

Nu har jg kommit hem från mormor så nu ska jag skärpa till mitt bloggande. Hoppas ni har stått ut under tiden då jag nt har bloggat. Hoppas även att ni har haft det bra.

Tv!

Av Sanna - 27 december 2013 21:58

Hej!

Nu sitter jag och tittar på tv, sällskapsresan. Tipsar verkligen den om ni inte tittar på den;)

Av Sanna - 27 december 2013 08:31

... Ska jag träna o sedan åka till min mormor. Vi ska va hos mormor till på söndag då vi åker till mina kusiner. Just därför kommer jag inte blogga så mycket under den tiden eftersom vi ska säkert göra massa saker o för att jag nt har något internet. Så nu vet ni varför. Hoppas ni får en bra dag! Kram

Av Sanna - 26 december 2013 00:05

Fick lite mer med jag har använt det så det gick nt att ha med på bild

Av Sanna - 25 december 2013 09:29

Hej!

Jag har haft en underbar jul!! Har ni? Jag har fått massor av saker( bild kommer sen) som jag verkligen tycker om. Tack så himla mycket!! Men julen fortsätter o i dag ska jag pyssla lite här hemma med familjen. Bl.a fixa till tv rummet med lite nya möbler. I morgon KANSKE det bär i väg till Göteborg för att shoppas på rea! Hoppas verkligen det blir så! Fredag ska jag tråna o umgås med mitt hockeylag o sedan ska jag till min mormor. Är hos mormor till på söndag o sedan åker vi till Malmö för att hälsa på min kusin o hans familj. O för att fira lite jul också. Som ni märker har jag rätt så mycket att göra denna vecka så bloggning vet jag inte hur mycket jag hinner med. Jag vet att i dag i i mon kommer jag försöka blogga så mycket jag kan. Hoppas bivägar haft en bra jul o förlåt för dålig uppdatering under julafton osv men har lixom inte tyckt att jag har haft tid. Hoppas det är okej med er iaf!

Puss o kram;)

Av Sanna - 24 december 2013 09:23

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards