Alla inlägg under november 2012

Av Sanna - 10 november 2012 13:44

Hej på er!<3

Idag kommer mitt inlägg att handla om Adele!

Så här kommer lite bilder:           Visst är hon bra? haha!

Jag gillar Adele väldigt mycket och det kanske det är några mer som gör!


(Snälla,inga dumma komentarer Tack)


Här kommer faktan:

Födelsenamn:Adele Laurie Blue Adkins

Född:5 maj 1988 (24 år)


Det blev inte så mycket fakta i dag heller!  Faktan är tagen från Google!


SES


Av Sanna - 6 november 2012 17:11

Hej svejs!  Gud,hur trött kan vara igentligen! Det känns som om jag har all trötthet mankan få eller något sådant!  


Men i alla fall så ska jag blogga lite nu! I dag har intee hänt jättemycket! Jag har varit i skolan och sedan har jag varit med een kompis. men nu är jag hemma!   

Imorgon händer inte heller något särskilt! Skola som vanligt!

Men aa!

      Jag vet inte om jag har haft dem här bilderna tidigare men om jag har det så kommer dem igen och om jag inte har haft dem så kommer dem som nya bilder! haha


Nästa inägg: Jag tror nästa inlägg ska handla om en speciel artist! (inte Eric Saade)

Det är en hon! Så mycket säger jag! Mr får ni se sen!






SES

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards