Alla inlägg under februari 2014

Av Sanna - 28 februari 2014 22:01

Hej! Nu är det helg!! Inte för att jg ska göra något speciellt men det är ju ändå helg o man behöver inte gå till skolan!! Erkänn skönt? ;)
Som sagt ska jag inte göra något speciellt men på söndag ska jag i alla fall spela hockey match. Men i morgon har jag en hel dag där jag inte vet vad jag ska göra. Får vell hitta något att fylla den med;)

Hoppas ni får en bra helg!
Puss o kram

Av Sanna - 27 februari 2014 17:35

Vad kan det vara på teve klockan halv sex på en sån här fin torsdag??

Det ska jag kolla upp nu;)

Av Sanna - 26 februari 2014 07:23

I går.. Spydde jag i klassrummet. Det konstigaste var att jag inte alls mådde illa innan jag spydde. Jag hade bara ont i huvudet. Sen i går eftermiddag mådde jag jättelilla o sen sov jag till i dag o nu snurrar det bara när jag går o jag har lite ont i huvudet. Någon som vet vad detta kan vara för sjukdom som har attackerat mig.

Men i alla fall, i går så frågade mina klasskamrater om jag tyckte det var pinsamt, o jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag kunde ju inte direkt hjälpa det och det var ju inte direkt mitt fel. Så jag hoppas att mina andra klasskamrater förstår..
Det var en annan kille som spydde i vårt klassrum en annan gång så det kanske blir vanligt att spy i vårat klassrum:)
I alla fall så måste jag vara hemma i dag. Så mycket bloggning kommer det att bli. Är någon annan sjuk i dag??
Ge tips på vad jag kan göra idag, hatar nämligen att sova;)

Av Sanna - 23 februari 2014 20:39

Hej! Nu börjar snart en ny vecka o det innebär nya tag. Så här ser min vecka ut:
Måndag: skola
Tisdag: skola, träning , piano
Onsdag: skola, träning, gitarr
Torsdag: skola med ngn livskunskaps lektion
Fredag: åka skridskor med skolan, träning
Lördag: ingen aning
Söndag: match.
Hur ser eran vecka ut? Kommentera!!

Av Sanna - 22 februari 2014 11:08

Ordet vän betyder så mycket. Vän är en person man tycker om, en person man kan lita på o en person som man bryr sig om. En vän bryr sig om dig o stöttar dig. O du stöttar din vän. Att ha en vän eller vänner är viktigt. Att veta att man har någon som man kan lita på och som tycker om dig.
Det här är var ordet vän är för mig. Vad betyder ordet vän för er??

Av Sanna - 20 februari 2014 21:40

Den här frågan har jag fått många gånger och jag har egentligen inget riktigt bra svar.

Ett seriöst förhållande för mig är när man kan lita på varandra o när de personerna bryr sig om varandra o är omtänksamma. Att kunna lita på sin partner är något som jag tycker är VÄLDIGT viktigt! Man ska inte heller bara vara i hop med någon som man tycker är snygg. Man måste känna den andra personen och veta hur personen är innanför. Ibland kan det vara bra att bara vara kompisar först.

Vad är ett seriöst förhållande för er?

Puss o kram

Av Sanna - 19 februari 2014 14:45

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards