Alla inlägg under september 2014

Av Sanna - 30 september 2014 22:24

Hej!
Nu tänkte jag göra en lista på de 5 saker som jag stör mig mest på hos killar. Det är såklart inte alla killar, och kanske inte heller bara killar. Men just i detta inlägget kör vi på killar.

1. Playerna. De måste vara det västra jag vet. Killar som är player, finns det någon värre slags kille när det gäller kärlek? Inte om du frågar mig.
Att de ens kan göra så mot tjejer, tänker de inte på tjejernas känslor osv..?

2. Att nästan alla killar alltid ska spela tuff mot varandra. Om t.ex går med en kille typ i korridoren i skolan, o så o kommer det en till kille. Då blir den första killen alltid helt annorlunda och ska spela cool. Det är säkert så hos oss tjejer också, men jag märker det extremt mycket hos killar.

3. Detta med häng.. Visst, på vissa passar det, o lite skadar väl inte.
Men inte så att byxorna sitter vid knävecken. Där tar det stopp asså.

4. Att vissa killar är så omogna. De är typ 13/14 år och sitter o leker med en plast-sköldpadda, eller springer runt o leker polis. Men det finns ju faktiskt en förklaring till varför, så man får la bara leva med det. Men störa sig på det, kan man ju fortfarande göra;)

5. Vissa killar är så sjukt dåliga på romantik. Ibland undrar man vad de har gjort hela sitt liv, om de inte har alls någon uppfattning om romantik.

Detta är vad jag tycker o tänker!
Du behöver inte tycka likadant, men håll det för dig själv då. Tack

Hoppas ni har det bra!
Kramisar

Av Sanna - 25 september 2014 17:13

Av Sanna - 24 september 2014 19:52

hej på er!

Nu har jag en liten paus mitt i mitt pluggande. Har två riktigt stora prov nästa vecka, så tänkte att det kunde vara bra att börja i god tid för en gångs skull.
Men annars måste jag säga att det går hyffat bra.

I morgon ska jag in till stan tillsammans med mitt fotbollslag o titta på damalsvenskan. Riktigt skoj och är sjukt taggad!

På fredag ska jag antagligen på bokmässan på förmiddagen och sen på eftermiddagen ska jag kanske till Liseberg, för att fira Jakob tillsammans med några andra kompisar! Vi har nämligen studiedag;)
Riktigt skönt om ni frågar mig;)

Men nu ska jag fortsätta pluggandet.
Kramisar

Av Sanna - 23 september 2014 16:29

Av Sanna - 17 september 2014 21:11

hej på er!

Har ni tänkt på en grej?
Alltid när man gillar en person, lägger man märke till den extra mycket.
Är det bara för mig detta händer? Om jag gillar en kille, ser jag honom hela tiden! Är det bara jag?

Många kanske tycker att killars sätt att göra slut på är så vidriga. De gör slut på sms, genom någon annan, eller ringer.
Men tänk, hur hade du gjort själv, o hur glad hade du blivit om din livs kärlek kom fram till dig och gjorde slut?
Jag kan medela att jag inte hade blivit så glad, och jag hade aldrig vågat gå fram till någon kille, o göra slut. Så gör vi inte tjejer likadant som killar egentligen? Grejen är la den att vi inte gör slut lika ofta som killar gör eller?

Detta är bara vad jag tänker. Du behöver inte tänka lika dant, men snälla, håll det för dig själv<3

Kramisar!

Av Sanna - 16 september 2014 15:24

Hej!

I morgon ska jag o min klass ta skolfoto.
De flesta vet vell vad det är, antar jag?
Men är det bara jag som aldrig blir jättenöjd med mitt? Inte när vi är hela klassen o inte när man tar kort, bara på sig själv. Jag blir aldrig nöjd så där jättenöjd. Visst, jag kan bli nöjd, men aldrig så där jättenöjd så att jag andvänder den bilden till massa annat sen.

De vanligaste problemen för mig är:
1. Jag ler konstigt
2. Mitt hår ligger konstigt
3. Jag blundar( tro mig, det måste ha hänt jätteofta)
4. Jag är absolut inte beredd på att fotografen ska ta bilden just då
5. Jag sitter konstigt

Vad har ni för problem när det gäller skolfoton? Kommentera!

Kramisar till er alla!

Av Sanna - 15 september 2014 20:50

Hej på er!

Nu är det äntligen höst på riktigt, även fast de soliga, varma dagarna fortfarande dyker upp lite då och då, har man verkligen fått den underbara höstkönslan.

Hösten för mig är det allra bästa årstiden. Allt blir så färgglatt och finns det något mysigare än gosiga filtar och varm chocklad?
O de härliga kvällarna som är just nu? Finns det något vackrare?

Något annat som är så sjukt bra med hösten är att det finns så många snygga kläder, man vill bara ha och ha och ha!
Tur då att man fyller år på hösten/vintern. Det finns så mycket snyggt så det går inte att gå in i en butik, utan att komma ut, tomhänt.
Fantastiskt!

Även fast det blir mer skolarbete i år, hoppas jag på att kunna ta vara på hösten och få uppleva alla dessa underbara saker med hösten!

Nu ska jag snart ta och sova, behöver pigga till mig lite;)

Imorgon har jag och Fanny kärleksdag!
Riktigt kul, en tradition vi har haft i 3 år;)<3

Hoppas ni har det bra!

Puss o kram!

Av Sanna - 7 september 2014 21:41

1. 129kr
2. 299kr
3. 99kr
4. 299kr

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards