Alla inlägg under juli 2013

Av Sanna - 27 juli 2013 21:05

Hej!

Jo, just nu tittar jag på tv o myser lite med familjen. Jag tittar på fotboll o käkar mentos:) men ja,.. I mon ska jag till mormor så ja. Vi ska handla på vägen så det ksk kommer en haul på det sen. Få se.. Känner att det här inlägget nt blev så seriöst! Men ibland måste man få lägga ut oseriösa inlägg oxå:)

Ses!

Av Sanna - 27 juli 2013 18:15

Hej!

Jag vet nt riktigt vad det här inlägget ska handla om.. Jag tänkte först om att jag skulle inviga en ny sak som många andra har gjort. Nämligen månads favoriter. Så en del av inlägget ska nog handla om det. Elr så ska hela handla om det. Men jag tycker vi börjar med mina juli favoriter!

En body butter från the body shop. Lukt: passion fruit.

En mascara från Max factor. 2000 colorie.

En ansiktskräm från L300

Cover stick från ACO

Deo från LdB.

Parfym. Beach party.

Det var nog alla. Ha det så bra så syns vi:)

Ses!

Av Sanna - 27 juli 2013 15:31

Hej!


Nu tänkte jag ha min frågestund nr 1. Men eftersom ni inte har skickat in så många frågor blir den väldigt kort!Men jag tackar väldigt mycket för dem frågor jag har fått. Hoppas att jag får mer frågor så kan jag kanske ha en till frågestund senare någon gång! Men då kör vi eller?


Fråga 1: Gillar du ost?

Svar: Ja, jag gilllar ost VÄLDIGT mycket.


Fråga 2: Vilka är dina bästisar?

Svar: Den här frågan är lite svår. Jag har många bra vänner o jag brukar inte peka ut mina bästisar direkt men om jag ska välja så blir det nog Fanny,Rakel, o Lina.


Fråga 3: Hur gammal är du?

Svar: Jag får inte ge ut min ålder men jag kan säga att jag är någonstans mellan 5-50.


Fråga 4: Är du tsm med någon?

Svar: Ja,det är jag. Med världens underbaraste!


Fråga 5: Tacos/Pizza?

Svar: Det är oxå en svår fråga men det får nogändå bli Pizza eftersom jag äter tacos rätt så ofta:)


Fråga 6: Mår du bra?

Svar: Ja, jag mår väldigt bra!


Tack en en gång för alla frågor. Om ni undrar något mer så är det bara att slänga i väg en fråga!


Ses!<3

Av Sanna - 26 juli 2013 10:15

Hej!

Förlåt för att jag nt har bloggat så mkt men nu tänkte jag berätta lite vad jag har gjort under dagarna jag nt har bloggat. Så jag börjar med i förr går! I förr går så hade vi tjejer i min klass en överraskningsfest för en annan tjej i våran klass som ska flytta! Vi hade jätteskoj o jag hoppas att Ronja hade det oxå! Det var lite sorgligt men det gick annars jättebra!

Okej! Nu kmr vi till Ullared! Där var vi i går o det var hur roligt som helst. Haha.. Om ni nt vet det så var det tv- inspelning där så jag o min lillebror kanske är med på tv! Erkänn coolt! Haha.. Men iaf tänkte jag att jag ska göra en liten haul i detta inlägg oxå. Så nu kmr den..

Oj.. Bilden blev upponer men ni får vända telefonen elr datorn:)

Den blev iaf på rätt håll! Men det var allt jag köpte. Jag har lite minne på min mobil så tyvärr blev det inte så mkt bilder. Men hoppas det går bra ändå. Men tack för alla frågor. Snart kmr frågestunden! Ha det så bra!

Ses!

Av Sanna - 23 juli 2013 22:52

Hej!

Något som jag ibland stör mig på är när folk skickar smylisar som inte passar till det man har skrivit. Tex: haha :'(! Jag menar. Är jag den ända som tycker det ser konstigt ut?! Om ngn er tycker som jag så kommentera isf! Så får vi se.. Men i dag har jag o min lillebror ränsat lite bland gammal leksaker! Det gick faktiskt bra! Sen har vi ätit kvällsmat elr vad man ska kalla det för vid sjön. Det var jättemysig! Men nu ska jag snart sova. Så god natt!

Ses!

Av Sanna - 22 juli 2013 10:47

Hej!

Förlåt för att jag nt har skrivit på ett tag men jag har haft en kompis hemma o vi har sovit i tält! Så ja.. Men Amy o jag hade jätteskoj enligt mig iaf, hoppas Amy tycker det oxå! Men egentligen ska jag städa mitt rum men jag orkar nt! Jag ska nog vila lite o sen ska jag sätta igång med att städa! Efter jag har städat vet jag nt vad vi ska göra! Hoppas vi ska åka till stranden!
Ses!

Av Sanna - 18 juli 2013 16:40

Hej!

Förlåt för att jag nt har skrivit på ett tag men jag har sovit över hos en kompis. Men jag o Fanny hade jätteskoj! O i går var vi med två andra kompisar. Men iaf så hade vi skoj o det är ju det s räknas?!

Men påminner bara igen om min lilla frågestund!

Ses!

Av Sanna - 16 juli 2013 11:18

Hej! Påminner bara om min lilla frågestund! Jag vet att jag antagligen är chatig men jag vill så gärna ha en här på min blogg. Så snälla,SKICKA FRÅGOR!! Betyder väldigt mkt!


Men jaja...


SES!  

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards