Alla inlägg under maj 2014

Av Sanna - 31 maj 2014 17:07

Har så många vänner som jag älskar! Så det blir många bilder

Av Sanna - 31 maj 2014 15:33

Hej!

I dag har jag varit o handlat lite.
Det viktigaste av allt jag skulle köpa var skor till skolavslutningen. O jag hittade ett par

199:- på skopunkten

Ica
Kollade inte priset

Ö&B 4 för 10:-

Av Sanna - 31 maj 2014 10:45

Åker bil o har tråkigt så jag tog lite bilder;) haha
#dagensoseriösasteinlägg

Av Sanna - 30 maj 2014 19:26

JULEN!
Tycker inte nästan alla om julen? Haha;)

Av Sanna - 29 maj 2014 20:47

Killen ska:
- vara söt/snygg
-ha humor o få mig att skratta
- lukta gått;)
- våga vara sig själv
- inte tro att han äger hela jorden eller att han är bäst på allt
- inte tycka synd om sig själv
- vara bra på att trösta mig

Av Sanna - 27 maj 2014 19:30

1. Vad heter du? GISSA
2. Hur gammal är du? EN SIFFRA
3. Vart bor du? EUROPA
4. Hårfärg? BLOND TYP
5. Ögonfärg? BLÅA
6. Hur lång är du? 156 CM. MÄTTE MIG IDAG
7. Kär? JAG VET INTE RIKTIGT. ÄR I EN JOBBIG KÄRLEKSPERIOD JUST NU
8. Singel eller upptagen? SINGEL;)
9. Hur många har du kysst? INGEN ANING.
10. Vad väljer du, godis eller chips? CANDY
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista. KÖPA SKOR- KÖPA BLOMMOR- SPELA FOTBOLL
12. Cola eller fanta? FANTA!
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? LEVT PÅ MITT LIV
14. Dumpat någon? JA
15. Blivit dumpad? JAJAMEN
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? HM.. SVÅRT. KILLAR SOM INTE TYCKER SYND OM SIG SJÄLVA O SOM KAN INSE ATT DE FAKTISKT INTE KAN ALLT. KILLAR SOM HAR EN GO HUMOR O SOM FÅR MIG ATT SKRATTA . SEN FÅR JU KILLEN GÄRNA VARA BLÅÖGD O LJUSHÅRIG OCKSÅ.
17. Vad har du för mobil? IPHONE 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? GE BORT ALLT JAG INTE BEHÖVDE TILL FATTIGA BARN
19. Favoritland? SWEDEN
20. Favoritfärg? ROSA!
21. Film? MASSA MEN EN ÄR LOL
22. Bok? MASSOR
23. Serie? TITTAR ALDRIG PÅ SERIER
24. Vad gillar du mest med dig själv? ATT JAG SKRATTAR TYP HELA TIDEN O ATT JAG ÄR NÄSTAN ALLTID GLAD
25. Vad gillar du minst med dig själv? LITAR INTE SÄRKLIT MYCKET PÅ MIG SJÄLV
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. FANNY O RAKEL
27. En person du älskar. MIN MAMMA
28. En person du hatar. HATAR GÖR JAG VELL KANSKE INTE. MEN OGILLAR, JAJAMEN
29. Ut och festa eller myskväll? UT O FESTA
30. Saknar du någon just nu? JAJAMEN
31. Vad är det bästa som hänt dig? MASSA SAKER! KAN INTE VÄLJA
32. Beroende av något? NÄ INTE SÅ. MEN GILLAR MIN MOBIL O OST ELLER TOMATER ÄTER JAG GÄRNA
33. Ditt livs största misstag? DET VET BARA DET SOM DET RÖR
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? HAR INGEN ANING. NÅGON AV MINA VÄNNER
35. Har du några tatueringar? NIX
36. Piercingar? RÄKNAS HÅL I ÖRONEN
37. Vem är mest lik dig? FANNY HAHA. NÄ, VET INTE
38. Har du någon förebild? KANSKE INTE DIREKT MEN JAG HAR EN IDOL. MEN DET ÄR HEMLIGT VEM DET ÄR;)
39. Vad ska du göra idag? DAGEN ÄR JU TYP SLUT;)
40. Vad är det värsta du vet? PERSONER SOM LJUGER, TYCKER SYND OM SIG SJÄLVA O SOM TROR ATT DE ÄR BÖST PÅ ALLT O ÄGER JORDEN
41. Vad är det bästa du vet? ATT VETA ATT MAN HAR VÄNNER SOM BRYR SIG OM EN
42. Vad åt du senast? KORV MED BRÖD
43. Vad vill du ha just nu? SOMMARLOV;)
44. Vad köpte du senast? GODIS;)
45. Vilka är dina favorit skådespelare? INGEN ANING. ÄR INTE SÅ INTRESSERAD AV SÅNT
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? KANSKE ELLINOR
47. Tränar du? JA, SÅ OFTA JAG HINNER O ORKAR
48. När går du och lägger dig? DET BEROR PÅ.
49. Vad är klockan nu? HM.. 19.13
50. Är du nöjd med ditt liv? ABSOLUT

Av Sanna - 27 maj 2014 15:38

Hej!
Det var rätt så längesen jag skrev här. O hinner inte skriva så mycket nu heller. Men tänkte bara berätta lite vad som händer denna veckan. Skriver med de dagar som har gått oxå;)

Måndag- fotbollsmatch, skola
Tisdag- skola
Onsdag- skola, fotboll, gitarr
Torsdag- ingen aning, ledig från skolan
Fredag-ingen aning, ledig från skolan
Lördag- ingen aning
Söndag- fotbollsmatch

Puss o kram

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards