Alla inlägg under april 2013

Av Sanna - 30 april 2013 21:51

Hej!

I förra inlägget skrev jag att jag var kär i en kille i mon klass. Det är jag fortfarande och han och hand flickvän har inte gjort slut nu heller. Men jag har typ pratat med en annan kille i min klass o han sa att killen jag är kär i är kär i mig och tjejen han är tsm med. Jag vet att det låter sjukt men tänk att han är kär i mig!! En som heter Albin i min klass sa att killen jag är kär i hade skrivit ett hjärta på en lapp o sen hade han satt den på min stol i klassrummet. Jag frågade vem det var som hade satt lappen där o få sa Albin att det var killen jag är kär i. Förutom min lilla kärlek så är det ju trots allt varborgsmässoafton i dag. Å jag har varit på härnströmska o firat min varborg. Tyvärr var det ingen eld för det blåste för mycket men det var jättekul o jag och Ebba och Ronja hade skit skoj!! Jag älskar vräkningen er och jag är tacksam för att ni var där o för vi hade då kul. Tack för att ni räddade mig från de vuxna! Men iaf så ska jag i morgon vara med en annan kompis. Nämligen Lina! Så hon o jag ska ha en heldag i mon. Hoppas att det blir skoj!! Men nu tittar jag på en fotbollsmatch å sen ska jag typ äta ost o kex. Jippie!! Men ni får ha det så gött!

Ses!

Av Sanna - 26 april 2013 21:21

Hej!

Förlåt för att jag inte här skrivit på ett tag men jag har haft så grymt mycket att tänka på. Jag har haft grymt mycket prov o läxförhör. Jag har också blivit kär i en jättesöt kille. Jag kan inte säga vem det är gör han kanske läser detta. Men han är helt underbar! Men han är tsm med en annan person i min klass så jag får väl vänta tills de har gjort slut. Men i alla fall så ska jag försöka blogga lite mer i helgen. Men om det inte blir så att jag har tid så kommer min helg här: Lördag: loppis i marks ishall, kompisar. Söndag: slappa, kompis o slappa. Hoppas att ni får en bra helg ni också. Nu ska jag titta klart på let's dance. Men vi får väl hoppas att vi ses i helgen.

Ses!

Av Sanna - 20 april 2013 17:05

Hej!!

Nu är jag med en av världens bästa vänner!! Vi har skitskoj! Hoppas ni läser hennes blogg. Den heter: www.rakeel.bloggplatsen.se
Hoppas ni läser den om ni inte gör det så är det en jättebra blogg så jag tipsar verkligen om den! Men i alla fall så ska vi nog ut o hoppa studs matta nu! Ha det så bra i sommar värmen! Haha!

Ses!

Av Sanna - 13 april 2013 09:41

Hej igen! I förra inlägget så blev det lite knasigt. Nästan alla frågetecken ska egentligen vars hjärtan. Alltså ?=<3

Ses!

Av Sanna - 13 april 2013 09:38

Hej på er!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu?
Men det har varit så himmla mycket i den senaste veckan. I torsdags o i fredags så praoade jag på min pappas jobb. Han jobbar i en sportaffär o lagar cyklar elr monterar. Så under dem två dagarna har jag varit helt sjukt trött! Så i dag tog jag en sovmorgon!

Nä, men i går så fyllde min pappa år så jag var hemma o firade honom. Tyvärr missade jag ett disco men familjen går alltid före???
Jag hoppas att alla som var på discot hade det sjukt skoj iaf! Jag sms:ade med en kompis i går som var på discot o hon sa att det hade varit ett stoooort bråk! Jag hoppas att inte allt för många var inblandade. Jag menar, i sånna fall så verkade det inte vara ngt roligt disco. Så det kanske var tyr att jag var hemma!? Nä, skojar bara lite!
Igår var det oxå ett disco i skene men det gick typ ingen på eftersom det oxå var ett disco här! Jag vet faktiskt inte vilket disco jag skulle gått på om jag hade kunnat..... O de som knner mig vet nog vrf! Haha!

Men nu får man vell gå upp då!?

Ses o puss på er!???????

Av Sanna - 8 april 2013 21:14

Hej!

Jag bara undrar om ni tror på kedjebrev? Jag fick ett i dag o jag måste erkänna att lite rädd blev jag allt! Haha! Så här såg det ut i alla fall!

Varning! Fortsätt läsa, eller dö i natt klockan 00. 42. Den här berättelsen är baserad på en VERKLIG HÄNDELSE! Det fanns en bäbis som hette Marry. Hennes mamma kunde inte stå ut med allt gråtande hela tiden, så hon beslutade att det var dags för Marry att GÅ. Hon tog med Marry upp på vinden. Efter att mamman burit upp henne på vinden kunde hon fortfarande höra Marry skrika. Mamman tog då med Marry till trädgården och högg Marry i armen. Det funkade inte så hon högg igen. Marry grät hårdare än någonsin. Men efter ett par timmar slutade det. Mamman hade sett sin dotter blöda till döds.
Exakt klockan 00.42 så dog Marry. Hon förblödde.
Och det var så hon fick namnet "BLOODY MARRY" . Detta är en sann historia om Marry. Hon vill att alla ska känna den smärtan som hon kände. Förutom, om du skickar detta till 12 personer. Gör du det så kommer du få den bästa dagen i ditt liv. Men om du bryter den här kedjan så ska du bli mördad exakt klockan 00.42 inatt av BLOODY MARRY.

Bara så ni vet så har jag i alla fall skickat det till 12 personer!

Ses!

Av Sanna - 5 april 2013 20:33

Hej!

Nu tittar jag på let's dance. Just nu har det presic börjat efter pausen. Men jag tycker det är as bra så nu får jag sluta. Så.....

Ses!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards