Alla inlägg under oktober 2013

Av Sanna - 31 oktober 2013 22:54

[Bild]

Om du söker spök-ljud så kan du kolla in youtube klippet. Själv tycker jag att det är lagom läskigt;)

Av Sanna - 31 oktober 2013 21:21

I dag har jag, mamma o brorsan varit o handlat! Vi köpte vinterskor till mig o lite annat smått o gått;) sen åkte Vi o såg på bio! Vi såg TURBO. Rekommenderar den om man ska gå o se en film med sin familj! Men ha det så bra! O glad halloween på er!

Sed!

[Bild]

Av Sanna - 29 oktober 2013 22:13

I dag när vi tränade så trillade jag o landade på svanskotan! Har jätteont o när jag ska börja gå från att jag har suttit ner gör det jätteont! Men jg hoppas det blir bättre så att jag kan vara med i mon! I mon ska jag även "jobba" så tyvärr blir det nt ngn bloggning i mon;( men det har varit skoj i dag så det var ju bra;) jag o Moa hade disco med killarna i omklädningsrummet;) as skoj!

Av Sanna - 28 oktober 2013 18:49

REGN!!!


Det har regnat HELA dan! I morse när jag låg ooch tittade på tv så öppnade sig himlen. Sen dess har det regnat hela dagen. Jag tror det har regmat i natt oxå men jag vett inte säkert för jag sov då;)


Som ni säkert vet så har ju meteriologerna varnat för storm. Själv är jag inte så bekväm utan ström! Jag är lite rädd när det gäller MYCKET blåst o strömavbrott. Jag har inga problem på sommaren när strömen går pgr av åskan. Utan jag blir rädd när det är mörkt, när det blåser hur myckt som helt och när vi inte har någon ström. Då måste jag erkänna att jag blir lite rädd.


Men i alla fall så har vi fortfarande kvar strömmen just nu men de sa just på radion att det skulle blåsa ännu mer vid 20.00 Men jag hoppas att strömen inte går!!


I MORGON


I morgon ska jag på en träningsdag med ishockeyn. Det är mitt lag och min lillebrors lag som har en träningsdag tillsammans:) Jag hoppas det blir roligt men jag kan tyvärr inte blogga så mycket, eftersom jag ska trän hela dan.

Jag ska oxå medela att jag tyvärr inte kommer blogga så mycket under höstlovet eftersom jag har rätts så fullbokat.


Tisdag: träningsdag

Onsdag: jobba

Torsdag: shoppa

Fredag: göra något med familjen

Lördag: gäster

Söndag: match


Som ni kanske förstår så hinner jag inte med bloggen.. Men det blir nog några kvällar;) så tro inte att jag inte kommer blogga alls! Men nu blev det här inlägget vääääldigt långt!


Ha det så bra o ta hand om er!


Puss o kram!

 

Gammal bild jag har målat;)

Av Sanna - 28 oktober 2013 10:37

Nu är det höstlov!
Har längtat hur länge som helst! Sitter i soffan o tittr på tv tillsammans med Ebba!
Har det jättemysigt!
Mer uptate kommer sen!
Xoxo<3

Av Sanna - 27 oktober 2013 02:55

Jag vet nt vad jag ska gö!! Jag kan nt sova o jag har spring i benen! Får panik snart!! Har typ vart vaken as länge! Vad ska jag gö?

Av Sanna - 26 oktober 2013 19:42

I dg har jag vart på Ikea o lite mer affärer. Vi köpte en soffa o jag köpte lite lådor till mitt smink. Det var jätteroligt iaf!

Hoppas ni har haft en bra dag i dag!

Ses!

Drack smothies på Mc Donald's!

Av Sanna - 24 oktober 2013 22:13

Today!!

Min lillebror kom hem o sa " det är fn dagen i dag, de flaggade nt i skolan". Jag visste nt att det var fn dagen i dag så jag här typ gått o funderat på varför de flaggade bredvid kyrkan.. Men nu vet jag!

Tack lillebrorsan!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards