Alla inlägg under juli 2014

Av Sanna - 31 juli 2014 00:26

Hej!
Tänkte starta något nytt;) nämligen " Sanna hissar" som kommer komma upp på bloggen då och då.
Men här är det första inlägget som döps till " Sanna hissar";)

Finns det något gosigare än mjukiskläder? Temat för denna hiss är just mjukiskläder;)

1. Tjocktröja från Hollister. Är det bara jag som älskar att ha en liten för stor tjocktröja på sig och gosa in sig i den? Jag hittade den här:http://se.hollisterbon.com/hollister-dam-hoodies-zip-1922-rosa-vit-p-1211.html
Men jag vet inte om den sidan funkat;)

2. En t-shirt från Hollister. Dessa tycker jag är så sjukt snygga och de går att ha till nästan allt. Samma sak här, vet inte om denna sida funkar:http://se.hollisterbon.com/hollister-dam-kort-tskjorta-logo-kunglig-bla-p-1114.html

3. Mjukisshorts måste vara något av det skönaste att gå i. Jag bara älskar denna sort shorts. http://www.bubbleroom.se/sv/kl%C3%A4der/kvinna/serious-sally/korta-shorts/aston-sweat-shorts-136-lt-grey-melange

Av Sanna - 30 juli 2014 01:32

Hej!

I dag har vi varit på Liseberg med min kusin. Jag, min lillebror, min kusin och mamma. Riktigt mysigt.
Det var sjukt mycket folk och bara att komma in tog en halv timma. Sen var det minst 30 minuters kö till varje attraktion;) men det gick bra ändå. Vi är ju hemma nu;)

Min kusin stannar tills i morgon då vi skjutsar hem honom och samtidigt åker till mormor. Sen stannar vi där tills på fredag då vi far hem igen:) jag kommer inte kunna blogga så mycket under tiden vi är hos mormor. Har nämligen inget internet där;)

Ha det så bra så syns vi senare;)
Puss o kram

Såhär MYCKET folk var det utanför Liseberg. Man ser inte så mycket på bilden. Men jaja;)

Kram;)<3

Av Sanna - 28 juli 2014 18:32

Av Sanna - 28 juli 2014 10:58

Hej på er!

Nu är jag hemma igen och har nätverk så att jag kan blogga;)
Om ni inte har läst mitt senaste inlägg, så har jag varit hos Amy sen i torsdags och kom hem i går. Men jag var så trött i går så jag orkade inte blogga..

Men jag o Amy har haft det skit mysigt. I torsdags var vi hemma hos henne och sen i fredags åkte vi i väg med deras husbil och "campade" fram till i går;)

Jag vet att jag inte har varit särkilt bra på uppdatera men jag har haft så sjukt mycket att göra, så jag har inte riktigt hunnit och orkat;)
Men nu tänkte jag sätta igång igen. Jag skulle bli sjukt glad om ni kunde kommentera inläggsförslag.

Resten av mitt sommarlov är rätt så uppplanerat. I morgon far vi till Liseberg tillsammans med min kusin och sen stannar han hos oss tills på onsdag. Sen åker vi till mormor o stannar där tills på fredag. Efter det väntar fotbollsläger på helgen.
Därefter är det vecka 32 och då har jag lovat pappa att jobba lite på hans jobb några dagar. Och sen kommer vecka 33 då det är hockeyläger hela veckan.
Så ja, jag har lite att göra;)

Men nu ska jag kolla på min lillebror när han gör något;)
Hoppas ni har det bra! Puss o kram

Av Sanna - 23 juli 2014 23:32

Det är så skönt att komma hem till sitt egna hem. Där man bor och verkligen känner sig hemma. Där man vet vad precis allting finns.

Även om man varit borta och haft det supermysigt och bra, så finns det inget bättre att komma hem igen, till sitt egna hem.

Början av denna veckan har vi varit på en liten tur. I måndags åkte vi till mormor för att hänga upp tavlor och annat. Sen sov vi där en natt o sedan far vi vidare till min kusin och sov där. Sen i dag har vi varit en sväng i Tyskland och handlat;) riktigt mysigt:)
Men så har vi nästan precis kommit hem, och det är ju nästan det bästa med att vara borta. Att kunna komma hem igen;)

Men ja, tänkte ta o sova nu;)
I morgon far jag till min finaste Amy;)
Stannar där tills på söndag så jag kanske inte kommer blogga;)
Men ha det så bra!
Puss o kram

Av Sanna - 19 juli 2014 18:02

Hej!

I går var jag på Ullared;)
Jag hittade massa saker;) tyvärr har jag redan packat upp alla saker o platserat in de i mitt rum så jag kan inte göra någon haul om man säger så;)
Men det jag köpte var:
Baby lips, Victoria's Secret body mist: such a flirt, vit kajal, sminkborste, prydnads skylt, sovkudde, kuddfodral, tofsar, sport bh, vanlig bh mm

Det var det jag ville säga om Ullared;)
Nu ska jag duscha för vi ska snart ha gäster:)
Puss o kram

Av Sanna - 18 juli 2014 08:18

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards