Alla inlägg under maj 2013

Av Sanna - 28 maj 2013 21:48

Hej!

Nu har jag precis kommit hem från våran klassfest som vi hade i dag. Det var skit skoj o jg doppade hela mig i det iskalla vatten. Okej, iskallt kanske inte det var men det var kallt iaf. Man skulle ha med sig egen mat o sånt o vi hade med oss kyckling o potatissallad. Det var gott! Mm...
Men nu har jag precis duschat o ska snart sova. Så ha det så gött.

Ses!

Av Sanna - 27 maj 2013 17:03

Hej!

Nu tänkte jag berätta lite om min dag! Jg har varit i skolan som vanligt. Men i skolan var det inte som vanligt för vi hade utelekar med lågstadiet o resten av mellanstadiet. Fast 6:orna var inte med så det var bara vi o 4:orna. Från mellan då. Hela låg var med. Men i alla fall så skulle vi femmor vara lagledare för att vi var äldst. Så det var lite jobbigt men jg hamnade i en bra grupp så jag o mina två andra kompisar från femman behövde inte göra så mycket förutom att säga vad vi skulle gå o hjälpa till med att komma på ett lagnamn. Men i alla fall så vr det skit skoj o vårat lag hette: angry mangos. Men i alla fall så är jg hemma nu o har precis gjort klart läxorna. I morgon så har våran klass klassfest så då kommer jg antagligen inte att blogga. Jag får se vad jag hinner. Jag ska oxå kolla mitt knä i mon. Hoppas att det inte är ngt jättefarligt!

Ses!

Av Sanna - 25 maj 2013 22:21

HEJ!

I dag har jg varit o shoppat på kungsmässan i Kungsbacka. Det var skit skoj men vääldigt jobbigt! Men i alla fall så köpte jag shorts o linnen o examenskläder o skor. Så nu här jag löst det oxå!:) men iaf så ska jag snart sova. Så jag hinner inte blogga så jättemycket mer men nu får ha det så gött o sov så gött!!

Ses!

Av Sanna - 23 maj 2013 21:35

Hej!

I dag här varit en vanlig dag. Nästan i alla fall! Jag har varit i skolan som vanligt o tränat som vanligt. Det som har varit lite anorlunda i dag är att jag har typ bråkat med en av mina klasskompisar. Jag är/blev bara så himmla irriterad på henne så jag vet inte riktigt vad jag skulle göra. Elr vi bråkade int derekt men jag var bara så sur på henne hela dan! Men i alla fall så ska jag snart sova nu. Jag ska bara bestämma vad jag ska ha för kläder i mon! O packa upp min träningsvädska. Men ni får ha det så gött!

Ses!

Av Sanna - 23 maj 2013 21:35

Hej!

I dag här varit en vanlig dag. Nästan i alla fall! Jag har varit i skolan som vanligt o tränat som vanligt. Det som har varit lite anorlunda i dag är att jag har typ bråkat med en av mina klasskompisar. Jag är/blev bara så himmla irriterad på henne så jag vet inte riktigt vad jag skulle göra. Elr vi bråkade int derekt men jag var bara så sur på henne hela dan! Men i alla fall så ska jag snart sova nu. Jag ska bara bestämma vad jag ska ha för kläder i mon! O packa upp min träningsvädska. Men ni får ha det så gött!

Ses!

Av Sanna - 22 maj 2013 16:10

Hej!

Just nu vilar jag framför datorn o lyssnar på musik! Har precis skypat med två av mina underbara klasskompisar! Ni är för roliga:) men snart ska jg träna så jag väntar på att mamma ska hämta mig! Men ni får ha det så gött!

Ses!

Av Sanna - 20 maj 2013 21:36

Hej!

Är det ngn som har ngr bra tips på roliga spel i mobilen? Jag har typ laddat ner massor med spel men det finns inget roligt spel. Så jag får vell fortsätta att leta o om jag har tur får jag hjälp av er! Men i mon så ska vi ha markmästerskap i friidrott på skolan, så jag kan inte blogga under dan. För vi är i Fritsla hela dan. O sen på kvällen har jag en fotbollsmatch som jag ska spela. Så då kan jag int heller blogga. Så antagligen kommer jag inte kunna blogga under hela dan! Me. Jag bloggar på onsdag! Nä, men nu ska jag sova o lycka till alla ni som oxå ska ha markmästerskap i mon! Ha det gött!

Ses!

Av Sanna - 19 maj 2013 19:44

Hej!

Jag har inte hunnit blogga ngt i dag för jag har haft fullt upp. Men nu ska jag berätta vad jag har gjort i dag som gjort att jag inte har kunnat blogga tidigare i dag!

Min dag: nästan hela dagen har jag spelat klassfotboll! Det var jätteskoj! Vi vann alla matcher förutom en. Den matchen blev oavgjord! Så det vr oxå bra! Men det viktigaste var ju faktiskt att ha skoj o det var det oxå. Sen efter klassfotbollen när jag kom hem så duschade jag o packade upp o sånt där. Men nu tittar jag på vm-finalen i ishockey! Jag hejar verkligen på Sverige. Men Schweiz är ju väldigt duktiga oxå. Så vi får vell se hur det går! Men nu ska jag titta på uppsnacket så ha det så gött!

Ses!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards