Alla inlägg under juni 2013

Av Sanna - 30 juni 2013 22:56

Hej!

Nu ska jag snart gå o lägga mig i min säng. Men jag tänkte jag skulle berätta om min säng. Vet nt vrf egentligen. Bara för en rolig grej tror jag. Men iaf så är min säng jättemysig o den är 90 cm lång tror jag o 105 elr 150 cm bred. Jag vet t riktigt. Har nt så mycket koll på det. Men ja. Jag vet nt ad man mer ska berätta om din säng. Om ni har tips så skriv det i en kommentar! Hade oxå tänkt att ha frågestund. Men det blir ingen frågestund utan frågor! Så skicka mängder med frågor så svarar jag på allt. Men jaja. Vi får se när det kommer. Mst ju ha frågor först!

Sov så gött!

Ses!

Av Sanna - 29 juni 2013 17:34

Hej!


Jag bytte utseendet på min blogg. Så nu hoppas jag ni tycker om det! Om ni inte gör det fårni säga till. Jag menar, man vill ju inte ha en ful blogg. Haha.....

Men iaf så har jag bakat och slappat i dag. Ksk skriver mer sen men nu mst jag hjälpa pappa att laga mat!


Ses!

  




Av Sanna - 28 juni 2013 23:47

Hej!

Förlåt för att jag nt bloggat på länge. Men efter midsommar inlägget har jag varit bortrest. Vi kom hem från midsommarfirandet i söndags o så åkte vi till käring- ön på tisdagen. Så jag hann nt blogga på måndagen för jag var tvungen att packa. Men i alla fall så åkte vi till käring- ön i tisdags o kom hem i dag, fredag. Alltså var vi där två hela dagar o två halva dagar. Vi var på käring- ön för att mamma har en jobbakompis som har en sommarstuga på ön. Så vi bodde hos henne. Men under minisemestern på käring- ön så badade vi i havet, spelade forboll, spelade minigolf, fiskade krabbor o löste korsord mm. Ngt som är speciellt med käring-ön är att man inte får åka bil på ön. Elr det är nog nt så speciellt men ändå! Det var iaf annorlunda. Man fick nt ens cykla. Man fick köra fyrhjuling elr ngt sådant om man jobbade med att kasta saker. Men jaja. Jag kanske kommer på ngt mer att berätta sen men just nu kommer jag nt på mer. Jag har tusen bilder så ngr kommer nedanför. Men ni ksk nt behöver titta på alla. Många är ganska lika dana. Men jaja... Nu mst jag sova! Ha det så gött.

Ses!

Av Sanna - 23 juni 2013 21:11

Hej!

Nu har jag kommit hem från min mormor så nu har jag internet igen. Så nu tänkte jag att jag ska berätta om min midsommar! Vi brukar alltid åka till ett ställe hos min mormor o fira midsommar. Där brukar vi dansa kring midsommarstången. Men innan vi åkte dit så åt vi sil o potatis. Men sen efter att vi hade varit på det stället där vi dansade runt midsommarstången o sånt så åkte vi hem till min mormor o så åt vi kvällsmat. Då grillade vi. Efter det så var det efterrätt o sånt där. Förlåt för att jag nt är så noggrann men jag är sååå trött. Hoppas det är okej. Jag ksk skriver mer i mon.

Bilderna är i från där vi var o dansade.

Ses!

Av Sanna - 20 juni 2013 16:45

Hej!

Snart ska jag åka till min mormor. Vi ska fira midsommar där. Men det finns inget internet där så jag kan inte blogga där. Men när jag kommer hem igen så ska jag berätta om min midsommarhelg. Men nu ska vi smart åka så ha det så gött o hoppas ni får en bra midsommar!

Ses!

Glad midsommar!

Av Sanna - 19 juni 2013 12:33

Hej!!

I dag ska jag spela fotbollsmatch igen. Jag spelade ju i söndags oxå så det är därför jag säger igen! I dag ska vi spela mot örby. Så jag hoppas vi vinner! Men nu måste jag fixa lite saker så ha det så gött!

Ses!

Av Sanna - 18 juni 2013 13:26

Hej!

Jag ska berätta om min dag nu: nu under förmiddagen har jag bara vilat o slappat. Min lillebror har en kompis hemma hos oss så min slapp-tanke gick vell så där. Men jag försöker iaf! Nu på eftermiddagen vet jg inte riktigt vad jg ska göra. Min ena kompis bor jag granne med så jag ska försöka få tag i henne. Annars vet jag som sagt inte vad jag ska göra. Sen i kväll ska jag träna fotboll. Jag hoppas det blir skoj! ;) men jaja, vi får vell se!

Ha det så gött!

Ses!

[Bild]

Min utsikt!

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards