Alla inlägg under januari 2013

Av Sanna - 25 januari 2013 14:34

Hej hej!

Nu har jag kommit tillbaka från mn period där jag inte har hunnit blogga. Okej,ta nu inte förgivet att jag ska blogga varje dag men jag ska försöka göra som förut,blogga på helgerna och på fredagar. Det är då jag hinner och det är då det händer något. Tro inte nu att jag har ett tråkigt liv eller så men det kanske inte är så mycket att skriva om på vardagarna.


Idag: Skolan haar varit helt okej men tydligen inte för en av mina kompisar. Ska inte gå in mer på det för det får hon berätta själv i sådana fall. Frams till nu har jag slappat lite och matat min kanin.


Imorgon: Om jag nu inte skulle hinna blogga imorgon så kommer en liten ledtråd(typ) så att ni kan lista ut det i alla fall.

Det är en fullspäckad dag och jag ska vara med hela mitt lag hela dagen. Vi ska spela massa matcher och man använder skridskor. Man har också en så kallad puck. Och tillsist så är det GP som håller i det.


Hoppas att ni kan komma på det!   Vi kanske vinner cupen också! Shitt,nu sa jag ju vad det var!!! Men ni vet forfarande inte vilken sport.  


Men aa....... vad kan jag berätta mer?!


Ne..jag kommer faktist inte på något mer att berätta så vi kanske ses i morgon och då kanske ni får ceta hur det gick!


SES

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards