Direktlänk till inlägg 15 september 2014

now this is autumn.

Av Sanna - 15 september 2014 20:50

Hej på er!

Nu är det äntligen höst på riktigt, även fast de soliga, varma dagarna fortfarande dyker upp lite då och då, har man verkligen fått den underbara höstkönslan.

Hösten för mig är det allra bästa årstiden. Allt blir så färgglatt och finns det något mysigare än gosiga filtar och varm chocklad?
O de härliga kvällarna som är just nu? Finns det något vackrare?

Något annat som är så sjukt bra med hösten är att det finns så många snygga kläder, man vill bara ha och ha och ha!
Tur då att man fyller år på hösten/vintern. Det finns så mycket snyggt så det går inte att gå in i en butik, utan att komma ut, tomhänt.
Fantastiskt!

Även fast det blir mer skolarbete i år, hoppas jag på att kunna ta vara på hösten och få uppleva alla dessa underbara saker med hösten!

Nu ska jag snart ta och sova, behöver pigga till mig lite;)

Imorgon har jag och Fanny kärleksdag!
Riktigt kul, en tradition vi har haft i 3 år;)<3

Hoppas ni har det bra!

Puss o kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 25 oktober 2014 10:29


Hej! I dag nu på förmiddagen ängnar jag mig åt ishallen. Det känns verkligen som halva mitt liv tillbringas i ishallen. Mitt andra hem sådär. Men jag själv har inget emot det, frågan är la bara vad min omgivning tycker;) Snart ska jag döma en...

Av Sanna - 21 oktober 2014 16:22


Nagellack: Essie nr 292

Av Sanna - 18 oktober 2014 09:17


Hej! I dag ska jag på hockeyläger, med mitt egna lag;) vi ska sova över tills i morgon och sen i morgon fortsätter lägret och så avslutad det med en hemmamatch mot Nittorp. Det ska bli riktigt kul! I går spelade vi match mot järnbrott o det b...

Av Sanna - 14 oktober 2014 14:46


Hej på er! Jag tror att alla har en eller flera personer som man inte tycker om. Och det gör inget, man passar ju inte med alla. Men något av det jobbigaste måste vara nör de personerna man har svårt för, tror att man är bästa kompis med dem. De...

Av Sanna - 12 oktober 2014 18:45

Hej på er! Nu har jag en liten paus i allt mitt pluggande. Jag har So prov i morgon, franska till tisdag och torsdag, matte tills på torsdag och engelska prov på onsdag. Nu fick ni veta lite om alla mina läxor o prov denna vecka också haha. ...

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards