Alla inlägg under september 2013

Av Sanna - 29 september 2013 21:47

... Betyder " jag älskar dig" på nederländska. Jag tänkte jag skulle göra lite sånna här inlägg i framtiden. Hoppas ni tycker om dem. Nu ska jag sova lite.

Av Sanna - 29 september 2013 14:06

Av Sanna - 29 september 2013 12:26

Hej!

Nu slappar jag framför datorn o tittar på "svenska Hollywood fruar". Just nu är det paus. Sen ska jag nog äta lite. Ha det så bra!

Ses snart igen:)

Av Sanna - 29 september 2013 08:24

Tjenare!

I går kom jag hem från min mormor. Jag orkade inte blogga i går för jg var så trött. Men det gick jättebra med flytten. För er som inte vet så har jag hjälp min mormor att flytta.

I dag vet jag nt riktigt vad jag ska göra. Håll utsikt efter mer inlägg i dag;)

Ha det så bra;)

Av Sanna - 26 september 2013 21:07

... Ska jag mamma o Hugo till bokmässan. Vi ska vara där direkt på morgonen när de öppnar. Alltså kl 09.00 o sen ska vi åka hem ngn gång vid 10.00 Är det ngn annan som ska dit? Om ni ser mig så får ni alltid komma fram:) men ja.. Jag hoppas jag hittar lite böcker. Sen på kvällen ska jag till min mormor o på lördag ska vi hjälpa henne att flytta. Sen på söndag ska jag söka hem mig hos mon kompis;)

Om ni visste hur mkt jg saknar två personer!! Den första är sudde som jag träffar först på måndag. Orkar INTE vänta!!!!! O den andra är Fanny som har varit borta i en vecka o lastat sig i solen i Cypern medas hon lämnar mig i Rakel kvar här, i den kalla, snart, riktiga hösten. Haha skojar bara Fanny om du läser detta. Men saknar dig otroligt mkt. Kolla gärna hennes blogg. www.fanniesblogg.bloggplatsen.se

Då blir hon nog glad. Men nu känner jag att detta inlägget är lite långt. Så nu ska jag ta o sova så jag orkar upp i mon:)

Av Sanna - 25 september 2013 20:35

Nu ska jag snart sova. Ska bara borsta tänder o sånt först;) sov så gott! Puss o kram

Av Sanna - 25 september 2013 14:51

Hej!

I dag har mellanstadiet haft trekampen. Det innebär att man väljer tre grenar som man tävlar i. O så är det tre skolor med. Det är en fridrotts tävling. Men iaf så gick det jättebra. O våran klass vann stafetten på slutet! Vi är bara bäst!

Men nu ska jag plugga lite.

Ses!

Av Sanna - 23 september 2013 20:57

Förlåt för dålig uppdatering. Men nu bloggar jag igen. Det blir ett kort inlägg eftersom jag ska spela piano nu. Så nu får jag göra det! Hörs sen.

Hittade en snok:)

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards