Alla inlägg under mars 2013

Av Sanna - 30 mars 2013 13:29

Hej!!

Nu ska jag o mina kära vänner snart påska!! Hoppas vi får in mycket godis!!? Haha!! Men nu måste jag sluta för nu är det snart dags!!

Ses!!

Av Sanna - 29 mars 2013 13:33

Hej!!



Glad påsk på er!! Ja,i dag är det långfredag. Egentligen ska man bara ha det tråkigt i dag och inte göra ngt alls. Men det är nog inte så många som gördet längre. Det  var mer förr. Det sa iaf mamma! :-)

Men jaja! Jag kanske inte kommer att skriva så mycket under helgen som jag sa innan. Jag ska ha gäster så jag kanske inte hinner!:-( Men om jag hinner så bloggar jag självklart.

Jag kanske tar ngr bilder som kommer att synas här sen. Vi får se:-)



Men på påsklovet så ska jag egentligen inte göra så mycket. Jag ska åka o handla vårkläder,va med kompisar och vila tror jag!:-)

Så jag hoppas att jag har mycket tid att skriva under påsklovet! Men som sagt ska jag åka o handla o då kommer självklart en haul på det sen. Men jag måste ju åka o handla föst:-)


Hopppas ni får en bra påskhelg!


GLAD PÅSK!!


SES!!!!

Av Sanna - 28 mars 2013 21:35

God natt världen. Nu ska jag sova!!?

Av Sanna - 28 mars 2013 16:24

Hej!

I dag är en sådan dag som bara är härlig. Jag har inga läxor,vi hade knytkalas i skolan,det är fint väder o jag kan göra vad jag vill dem kommande två timmarna!! Sånna här dagar älskar jag o jag tycker att vi borde älska sånt som kanske inte är jättestort. T.ex en iPhone. Utan börja älska sådant som man får gratis. T.ex kärlek i familj o hos vänner,vackert väder, fina kort man får o naturen. Men då gäller det bara att vi tänker på det oxå. Men jaja!!

Ses!!??

Av Sanna - 28 mars 2013 07:32

Hej!

Nu ska jag snart till skolan men först tänkte jag blogga lite. Elr göra klart detta inlägget. Men jaja.....jo jag har funderat på en sak. Det finns egentligen bara en elr två som är dina riktiga vänner. Jag har en kompis som jag tycker om ibland men jag tycker inte om henne ibland oxå. Men så har jag två kompisar som jag tycker om hela tiden. Som stöttat mig,hjälper mig,är ärlig o som tröstar. Men tyvärr är det bara två jag kan ha det förtroendet för. Alltså mina riktiga kompisar. Det är synd att det är så få men om alla tänkte på hur en sjyst kompis ska va kanske det blir fler!!? Det är iaf vad jag hoppas.

Ses!

Av Sanna - 27 mars 2013 22:02

Hej!

Nu är det bara en dag kvar tills påsklovet. Jag går i skolan i mon o sen så har jag påsklov. Vi ska knytkalas i skolan i morgon oxå o det gör det extra kul att gå till skolan. Dock slutar vi halv 4 men det går nog fort. Hoppas jag iaf!!?
På påsklovet så kanske jag inte kommer att blogga så värst mycke för jag har verkligen ett fullt påsklov. Tro mig!! Men jag bloggar självklart när jag hinner.

Men nu ska jag snart göra läxan.

Ses!?

Av Sanna - 27 mars 2013 16:45

Hej!

Om det är ngn som har ett tips på en app så får ni gärna skriva det. Jag har just nu inte riktigt hittat en bra app som jag tycker om. Så om ni har ngt tips så skriv det!! Blir väldigt glad då!!

Ses!

Kanske skriver mer i kväll men nu ska jag på en musikal.

Bilden är från i dag.

Av Sanna - 26 mars 2013 15:05

Hej!

Nu äter jag mellis eller mellanmål som man oxå kan kalla det. Jag äter nudlar tror jag det heter. Men jag ska skriva ett till inlägg sen. För nu måste jag äta.

Ses?

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards