Alla inlägg under oktober 2012

Av Sanna - 29 oktober 2012 19:52

Hej hej! Här kommer bilder på det jag köpte på kungsmässan!!    

Jag köpte lite mer men det gick typ inte att ta kort på!

SES

Av Sanna - 29 oktober 2012 19:46

Hej hej! Idag har det inte hänt så mycket särskilt.  Jag har varit och handlat och nu har jag en kompis hemma!!

Men jag hade ändå tänkt att lägga ut lite bilder på vad jag köpte men det kommer nog sen.

SES så länge

Av Sanna - 29 oktober 2012 19:46

Hej hej! Idag har det inte hänt så mycket särskilt.  Jag har varit och handlat och nu har jag en kompis hemma!!

Men jag hade ändå tänkt att lägga ut lite bilder på vad jag köpte men det kommer nog sen.

SES så länge

Av Sanna - 28 oktober 2012 20:18

Hej hej! Här kommer det inlägget som jag katade om i förra inlägget i dag! Kändisen som är med i dag heter Eric Saade!   Och här är han! (Snälla,jag vill inte ha kommentarer om att han är dålig eller så för det kommer kanske ett inlägg om just dinn idol!)


          Och här är några bilder till på honom!

Om min kusin läser detta nu så villj jag säga en sak till honom: -Är du nöjd nu?

Som sagt han älskar Eric Saade!


Men nu ska jag nog avsluta men innan des ska jag skriva lite fakta om Eric Saade!


Eric Saade: Fulständigt namn:Eric Khaled Saade

Född:29 oktober år 1990.

Det blev inte så mycket fakta för jag hittade inte så mycket mer! Men jag kom på att han fyller ju år i dag!

Grattis Eric!


SES

Av Sanna - 28 oktober 2012 20:06

Hej hej!!! Nu orkar jag inte skriva mer rubriker med förlåt så idag skippar jag det! Det jag ville säga igentligen var förlåt för att jag inte har bloggat på typ 2 veckor eller något sådant men det har hänt en sak och det är lite svårt att berätta!

Hoppas att ni förstår ändå!


Men nu tycker jag att jag kanske kan visa er vad somkan komma på bilder i senre inlägg i dag!

Hans förnamn börjar på e och slutar på c. Hans efernamn börjar på s och slutar på e. Och min kusin älskar honom! Så nu kanske ni kan gissa vem som kommer att vara i fokus i dag!

Men nu kan jag ju inte säga mer för då kanske ni fattar! Kommer snart ett nytt inlägg!

SES så länge!!!!!!!!!!!

Av Sanna - 13 oktober 2012 16:46

Haj haj!! Jag vet att jag inte har skrivit,få se nu,typ 16 dagar men det har inte blivit av! Skolan och alla mina träningar har liksom kommit i vägen och jag har inte haft någon tid!

Om du inte tror mig så får du vell göra det då men jag har försökt i alla fall!  


I dag,eller i går, sov jag över hos en kompis och i natt har jag typ bara sovit 5 timmar!

Så ja,jag är väldigt trött!

Men det var as kul i alla fall!


Idag har min lillebror en filmkväll eller vad man ska kalla det för när man är kille! Så idag har det bara blivit:

-  hjälp mig här. o - kan du ta hand om det där. o-kom nu!!

Men aja nu ska jag vell försöka att få lite ensam tid!  



Här kommer en liten bild! P.S jag vet inte om jag har haft med den tidigare för jag glömmde kolla det innan!

  Den är så skoj! hahahahahahahaha!!<3



Imon väntar en ishockeymatch så vi får e hur det blir! Kanske kommer med resultat sen!


SES

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards