Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av Sanna - 18 oktober 2014 09:17

Hej!

I dag ska jag på hockeyläger, med mitt egna lag;) vi ska sova över tills i morgon och sen i morgon fortsätter lägret och så avslutad det med en hemmamatch mot Nittorp. Det ska bli riktigt kul!

I går spelade vi match mot järnbrott o det blev lika 4-4. Vi var verkligen grymma! Så det blir en riktig hockeyhelg, men det är kul;)

Som tur är har jag inte så mycket läxor nästa vecka, så jag behöver inte plugga i helgen;)

Annars har veckan varit bra, inte jättemycket läxor. Det har rullat på som vanligt;) hur har ni haft det i veckan?

Sen är det ju höstlov om en vecka. Bara en vecka kvar i skolan, fattar nu vad skönt? Det har varit så mycket med skolan, allt nytt o alla nya kompisar, så man har blivit riktigt trött. Det ska bli skönt att vila sig lite:)

Vad ska ni hitta på på höstlovet?

Ha det så bra! Kramizar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards