Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Sanna - 25 oktober 2014 10:29

Hej!

I dag nu på förmiddagen ängnar jag mig åt ishallen. Det känns verkligen som halva mitt liv tillbringas i ishallen. Mitt andra hem sådär. Men jag själv har inget emot det, frågan är la bara vad min omgivning tycker;)

Snart ska jag döma en match för första gången i mitt liv! As pirrigt! Det har typ varit fjärilar i magen sen i torsdags. I och för sig är det bara för det som är 06:or. Men ändå, tänk om jag gör fel!
Men vi får la hoppas det blir bra, jag har ju övat på alla tecken i snart 3 veckor;)

Senare, efter matchen, ska jag hem och äta, duscha och göra mig i ordning. Sen bär det av till Stenungsund för att fira en av mina kompisar som flyttade dit i somras. Ska bli sjukt kul att träffa henne igen. Men hon och hennes andra två kompisar ska ha en "party" tillsammans de det kommer vara hur mycket folk som helst. Så det blir en kväll att skaffa nya vänner på. Sen kommer jag la hem igen vid 01.30 eller något sådant och då är det bara att hoppa i säng;)

Ha det då bra;)
Kramizar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vad trevligt att just du tittade förbi här. Det gör mig väldigt glad. Jag bloggar om mitt liv, mode och shopping och ibland hittar jag en rolig bild som jag kastar in. Hoppas du tycker om min blogg och att du kanske kan sprida vidare den

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards